![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() • 4 zakłady produkcyjne • 25 oddziałów na terenie całego kraju • 50 tysięcy kompleksowo obsługiwanych punktów detalicznych i gastronomicznych • ponad 400 przedstawicieli handlowych • ponad 500 specjalistycznych samochodów – chłodni • kompleksowe zaopatrzenie punktów gastronomicznych • największy zespół ludzi dedykowany rynkowi gastronomicznemu • codzienne dostawy • zespół doradców kulinarnych, który organizuje szkolenia, pokazy i prezentacje • system Telemarketingu wdrożony w połowie 2012 dla klientów na terenie Krakowa i okolic, systematycznie powiększany, docelowo będzie zapewniał całodobową obsługę klientów na terenie całej Polski. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() * Badanie TNS Polska przeprowadzone w maju 2014 roku na zlecenie Żywiec Zdrój na próbie głównej 1000 Polaków (w wieku 16- 64 lata) oraz próbie 650 dzieci (do 15 r.ż.). W badaniu zastosowano metodę dzienniczkową oraz metodę wywiadów indywidualnych (w przypadku dzieci kwestionariusz i dzienniczek były wypełniane przez matki). |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Większość naszych produktów jest wytwarzana z zachowaniem zasad produkcji bezglutenowej, dając w ten sposób szansę na zaoferowanie przyjaznego konsumentowi menu. Aviko BV |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Lody Zielonej Budki powstają z najwyższą starannością i pasją tworzenia. Bazą jest pilnie strzeżona od lat receptura. Szefowie Kuchni są w stanie dzięki niej stworzyć wyraziste , a przy tym naturalne desery lodowe. Ambasadorem Firmy jest znany Szef Kuchni -Dariusz Struciński. Produkcja lodów odbywa się w zakładzie produkcyjnym w Mielcu, jednej z najnowocześniejszych fabryk lodów w Polsce. Obecnie firma Zielona Budka posiada następujące certyfikaty: Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg norm: PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-EN ISO 22000:2006 oraz Certyfikaty BRC i IFS”. Wszystkie uzyskane certyfikaty potwierdzają, iż firma produkuje wyroby najwyższej jakości, bezpieczne dla zdrowia oraz spełniające wymagania klientów. |
PARTNERZY MEDIALNI:
![]() |
![]() Polsat Food Network to świeże spojrzenie na programy kulinarne i celebracja wszystkiego, co odważne, zabawne i rozrywkowe w tym gatunku. To nie jest typowy kanał o tym, jak gotować! Polsat Food Network to nieustająco jedna z najszybciej rozwijających się, lifestyle’owych i rozrywkowych marek, pełna wielokrotnie nagradzanych programów o gotowaniu, mistrzów kuchni i kulinarnych rywalizacji. W Wielkiej Brytanii Food Network to numer jeden wśród lifestyle’owych kanałów, dostępny na wszystkich największych platformach. Strona www.foodnetwork.co.uk jest dostępnym przez całą dobę dopełnieniem kanału, na którym można znaleźć codzienną ramówkę, oglądać na żywo lub na życzenie odcinki programów, zapoznać się z biografiami szefów kuchni, przepisami i innymi formami kontentu.W obszarze EMEA zapraszamy po więcej informacji na strony: Polska: www.foodnetwork.pl; Południowa Afryka: www.foodnetwork.co.za; dodatkowo EMEA: www.foodnetworktv.com. W USA zapraszamy na stronę www.foodnetwork.com, która jest wiodącą stroną kulinarną w Ameryce i gdzie kanał jest jednym z najbardziej popularnych w telewizji. Polsat Food Network należy do Scripps Network International, lidera w mediach lifestyle’owych, w dziedzinach, takich jak jedzenie, dom i podróże; dla telewizji, internetu i powstających platform. Na rynku międzynarodowym funkcjonuje pod nazwą Food Network. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |