MAKRO świętuje re-otwarcie warszawskiej hali

22 listopada odbyło się re-otwarcie flagowej hali MAKRO zlokalizowanej w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 184. Na stołecznych klientów sieci czekały pokazy kulinarne, degustacje oraz inne liczne atrakcje.

W dniu re-otwarcia halę odwiedziło ponad 5 tys. klientów. Wydarzeniu towarzyszyły pokazy kulinarne, konkursy oraz inne liczne atrakcje. Dla gości przygotowano 60 kg tort oraz 3 tys. porcji degustacyjnych. W kuchni pokazowej MAKRO zagościli m.in.: Tomasz Jakubiak, Grzegorz Łapanowski oraz Paweł Oszczyk. Ponadto w food trucku, na terenie hali klienci mogli spróbować dań przygotowanych przez meksykańską restaurację „Ye-Ye” oraz oryginalnych kanapek serwowanych przez „Boston Sandwich”.

Wydarzenie promowane było na billboardach oraz wielkoformatowych siatkach, a ich graficzny motyw przedstawiał kluczowych klientów sieci, takich jak szefowie kuchni czy właściciele sklepów spożywczych. Re-otwarcie hali było również wsparte kampanią w radiu oraz w internecie.

Obiekt zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich, o powierzchni sprzedaży ok. 12 tys. m kw., jest pierwszą halą MAKRO otwartą w Polsce.

***

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 25 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 110 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2014/2015 sprzedaż na poziomie około 30 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku finansowym 2014/2015 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 59 mld euro. Firma zatrudnia około 220 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 29 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego – Media Markt, Saturn – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów  Real.

Dodatkowych informacji udziela:

Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Tel.: 22 5000 986
E-mail: magdalena.figurna@makro.pl