Trudno byłoby egzystować dzisiaj bez komputerów czy innych urządzeń elektronicznych. Ludzi zastępują roboty a niektórzy nie wyobrażają sobie życia codziennego bez korzystania z telefonów komórkowych. Nowoczesne technologie zaczęły egzystować też w branży restauratorskiej czy też gastronomicznej. Elektroniczna odprawa czy też check-in w hotelu nie jest już niczym dziwnym. Branża ta rozwija się bardzo prężnie i z dnia na dzień otwierają się nowe hotele oraz restauracje, próbując prześcignąć się we wdrażaniu nowych zastosowań.
W związku z tym Polski Instytut Rozwoju Biznesu chciałby serdecznie zaprosić na konferencje: „Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych”
Konferencja odbędzie się 26 marca 2019 roku w Warszawie.
Podczas konferencji będą poruszane zagadnienia takie jak:
Dane osobowe w hotelach i pensjonatach a RODO
- Bezpieczne i płynne funkcjonowanie obiektu
- Systemy teleinformatyczne i automatyka budynku odpowiedzialne za monitorowanie i optymalizacje działań (zasilanie awaryjne, system przeciwpożarowy, system alarmowy i monitoring, system kontroli dostępu, ogrzewanie i klimatyzacja, oświetlenie)
- Zintegrowane systemy do zarządzania wieloma obiektami
- Ochrona informacji i zasobów
- Architektura, wyposażenie i planowanie przestrzeni
- Rozwiązania zwiększające komfort i nowoczesność obiektów
- Technologie mobilne
- Check-in kioski
- Aplikacje rezerwacyjne
- Social media w branży hotelarskiej
- Strony internetowe budowane w technologii RWD
- Szerokopasmowy dostęp do sieci
- Beacony w hotelach
W programie między innymi:
- Norbert Redkie – restaurator, założyciel Grupa Warszawa – „TRUST – przyszłość zakupów i zarządzania gastronomią. Czyli historia tworzenia platformy zakupowej dającej możliwość kontroli stanów magazynowych.” (Prelegent opowie o tworzeniu nowoczesnego systemu informatycznego, który w przyszłości zmieni sposób zarządzania restauracją. Skupi się na kwestiach dotyczących składania zamówień, kontroli kosztów oraz problemach z cash flow. Dowiemy się również jak to jest tworzyć od zera startutechnologiczny mając głównie doświadczenie w zarządzaniu restauracjami a nie w pisaniu programów informatycznych.)
- Jacek Piasta – Senior expert w Instytucie Hotelarstwa – „Architektura, wyposażenie i planowanie przestrzeni”.
- Justyna Wysocka-Zając – doradca podatkowy, Dyrektor Departamentu Doradzctwa Podatkowego. –„Najnowsze technologie w kontroli podatkowej przedsiębiorcy w branży hotelowej i gastronomicznej.” (Podczas prelekcji przedstawione zostaną pokrótce zasady kontroli podatkowej przedsiębiorców w branży hotelowej i gastronomicznej – jednolity plik kontrolny, system STIR, kasy on-line, „instrukcja MF dla kelnera”, raportowanie schematów podatkowych, klauzulę unikania opodatkowania, wymiana informacji podatkowych i wiele innych.)
- Edyta Duchnowska – Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Autorka bloga „Prawo w restauracji” – „Social media w branży hotelarskiej – pod kątem prawnym”. (Prowadzenie profili w social media – fb itp., prawa do zdjęć, wizerunków, umowy z grafikami, fotografami, organizacja konkursów itp.)
- Adam Latek – hotelarz, właściciel firmy doradczej Latek Hotels – „Strategia technologii informacyjnych i wykorzystanie ich w hotelarstwie” (Prelegent opowie o technologiach hotelarskich i codziennym wykorzystaniu ich w pracy oraz zaawansowanych systemach i ich wsparciu dla hotelarzy. Zdradzi również jak planować strategię ekonomiczną hotelu dzięki technologiom.)
- Krzysztof D. Kowalski – przedstawiciel Polskiej Izby Hotelarstwa, Inspektor Ochrony Danych, członek SABI czyli Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych – „Środki techniczne i organizacyjne ochrony danych – jak dobierać je w zależności od skali hotelu”. (Prelegent rozprawi się z wybranymi RODO-mitami , np. czy wolno pozyskać serię i numer dowodu osobistego gościa hotelowego. Udowodni, że to kierownictwo i pracownicy hotelu najlepiej wiedzą, jak chronić dane gości hotelowych. Pokaże, co zrobić, żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo wycieku danych z hotelu, utraty wizerunku, strat finansowych.)
- Jacek Legendziewicz – Członek Zarządu Krakowskiej Izby Turystyki – „Integracja systemów w celu ograniczenia ręcznej pracy i lepsza sprawozdawczość potrzebna do organizacji sprzedaży.”
Naszą grupą docelową są właściciele hoteli oraz dyrektorzy hoteli, dyrektorzy czy też managerowie do spraw marketingu, osoby zarządzające obiektami gastronomicznymi,biznesowymi oraz typu leisure. Do zobaczenia!
Wstęp dla wyżej wymienionych osób bezpłatny!
Kontakt z organizatorem:
Klaudia Moćko
tel. +48/531 643 428
e-mail: klaudia.mocko@pirbinstytut.pl