Nagrody XXV WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców – rozdane!

Nagrody XXV jubileuszowej edycji ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców rozdane

W sobotę, 15 października br. , po raz 25. Fundacja WIP WARTO IM POMÓC nagrodziła najlepsze podmioty gospodarcze w ramach Konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców. Uhonorowano osoby i firmy, które w wybitny sposób przyczyniają się do popularyzacji rzetelnego prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. 45 statuetek zostało wręczonych podczas Wielkiej Gali, która miała miejsce w Warszawie, w Hotelu AIRPORT OKĘCIE. W uroczystym wydarzeniu wzięli udział laureaci i ich goście, przedstawiciele władz państwowych i samorządowych oraz ludzie ze świata nauki, kultury i mediów.

Podczas XXV edycji plebiscytu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców przyznano łącznie 45 statuetek, w tym nagrody WIKTORIA i SUPER WIKTORIA, oraz AMBASADOR MARKI WIKTORIA. W tym roku po raz kolejny wręczono 7 nagrody EUROPEJSKA NAGRODA WIKTORIA, statuetki otrzymały firmy, które wprowadzają swoje produkty i usługi na rynki europejskie.

Po raz piętnasty została wręczona nagroda im. Stanisława Wokulskiego, otrzymał ją Piotr Henicz Współwłaściciel, Wiceprezes Itaka Holdings, ekspert i autorytet polskiej branży turystycznej, Wiceprezes Polskiej Izby Turystyki. Twórca największej w Polsce sieci sprzedaży produktu turystycznego i autor strategii marketingowej największego polskiego touroperatora. Inicjator wprowadzenia standardów obsługi klienta i kontroli jakości w biurach podróży. Poznaniak, hotelarz i ekonomista z wykształcenia.

,,Dzisiaj miałem piękny sen, naprawdę piękny sen. Wolności moja śniłem że wziąłem z Tobą ślub. Słońce nas błogosławiło i Księżyc też tam był Wszystkie gwiazdy nieba nieba. Wszystkie gwiazdy pod O Victorio moja Victorio Dlaczego mam Cię tylko w snach. Wolności moja Ty Victorio opanuj w końcu cały świat. Och gdyby tak wszyscy ludzie, mogli przeżyć taki jeden dzień , gdy wolność wszystkich ludzi zbudzi i powie „Idźcie tańczyć to nie sen” O Victorio moja Victorio Tak śpiewał nieżyjący już Ryszard Riedel wokalista zespołu DŻEM. Dzisiejsza Gala WIKTORII to nie sen. Dzisiaj mamy na Sali liderów wolności gospodarczej, laureatów Wiktorii – tak rozpoczął swoje wystąpienie Waldemar Piórek, pomysłodawca konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców, Prezes Fundacji WARTO IM POMÓC.

Tegoroczna edycja ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA była już 25. rok z rzędu to znakomita okazja, aby znaleźć się w gronie najlepszych polskich przedsiębiorstw.

– Już po raz dwudziesty piąty mam przyjemność wręczać nagrody firmom i osobom, które budują polską gospodarkę, przyczyniają się do jej wzrostu, budują wizerunek Polski na arenie międzynarodowej. Jak co roku Gala wręczenia nagród WIKTORII jest świętem polskiej przedsiębiorczości. Jestem niezmiernie dumny z polskich przedsiębiorców, z podejmowanych przez nich inicjatyw i rozwijania swoich firm na zasadach etycznej konkurencji. Przedsiębiorcy, których nagradzamy są filarami naszej rodzimej gospodarki, a nagroda WIKTORIA jest wyrazem naszego uznania.

Otrzymanie nagrody WIKTORIA jest dla przedsiębiorstwa prestiżowym wyróżnieniem potwierdzającym etyczną twarz firmy, której naprawdę zależy na długofalowym budowaniu reputacji, rozwijaniu jakości, budowaniu zaufania i wiarygodności, inwestowaniu w kapitał ludzki – podkreślał podczas Gali Waldemar Piórek. Od ponad 25. lat Kapituła konkursu przyznaje nagrody WIKTORII – wyróżnienia dla firm, które poprzez swój rozwój i stosowanie zasad etyki w biznesie, budują i wpływają na rozwój polskiej gospodarki. Organizatorem Konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców jest Fundacja WIP WARTO IM POMÓC. Celem konkursu jest nagradzanie i promowanie przedsiębiorców wdrażających i rozwijających etyczną koncepcję biznesu. Etyka biznesu określa relacje panujące wewnątrz firmy oraz relacje łączące ją ze światem zewnętrznym – z partnerami handlowymi, dostawcami, klientami, środowiskiem branżowym, ze społecznością, na terenie której firma działa. Etyka biznesu buduje tożsamość i wiarygodność firmy – bezcenne cechy szanowane nie tylko przez otoczenie biznesowo-społeczne, ale i przez pracowników, którzy w takich firmach pracują chętniej i z większym zaangażowaniem. Wpływa na doskonalenie jakości oferowanych usług, produktów i ułatwia zarządzanie jakością w firmie. Realizowana w praktyce etyka biznesu to wartość, która buduje również przewagę konkurencyjną, przyczynia się do rozwoju przedsiębiorstwa i osiągania sukcesów rynkowych. Oceny podmiotów gospodarczych walczących o godło promocyjne WIKTORIĘ dokonuje Kapituła Konkursu składająca się z osób o powszechnie znanym autorytecie.

PATRONAT HONOROWY: WOJEWODOWIE I MARSZAŁKOWIE WOJEWÓDZTW z całej Polski.
PARTNERZY GŁÓWNI KONKURSU: EPRO, FUNDACJA LUDZI SZTUKI, MUSZYNIANKA
PARTNERZY: NEWELL BRANDS dystrybutor marek PARKER i WATERMAN, Nalewki Staropolskie Karol Majewski, MARKA GROCHOWICA

LISTA LAUREATÓW – KLIKNIJ I SPRAWDŹ!
Organizator FUNDACJA WIP WARTO IM POMÓC